Instängd

Jag kollade precis min nedräknare till studenten och nu är det bara 41 dagar, 3 timmar och 50 minuter kvar!

Skulle inte vara fel att ligga ute i solen istället för att möggla här inne på jobbet. Det finns inte ens ett fönster i närheten så jag åtminstone kunde titta ut och låtsas att jag solade. Jag får helt enkelt stå ut fyra timmar till.

Ikväll ska jag på middag inne i stan med Svenska Castingförbundet och det blir nog bra roligt. Det går även rykten om att det vankas en avslutningsdrink. Mumma! Kvällen kan sluta med en liten runda på krogen med några homeboys om min arma kropp orkar. Man börjar ju bli gammal nu.

Lova att njuta av solen alla nu icke-arbetande krakar ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag har 37 dagar 16 timmar och 6 minuter 16 sekunder tills jag springer ut :)

2009-04-26 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0