Eftermiddags

Mumma! Jag sitter och äter på mina scones som jag var så duktig och bakade igår. Ännu ett infall. Solen är i alla fall tillbaka och jag är så nöjd. Jag och Moa har sorterat kläder från UF-företaget och tvättat en massa men emellanåt hann vi sitta i solen. Det är allt fint med sol, värme och glass!

Nu ska jag åka till täby centrum och köpa grejer till inbjudningskorten för studenten. Sen ska göra en teamsales beställning på nya klubbkläder till Viggan. Mamma gav också order om att jag skulle kolla på vad jag önskar mig i stundentpresent.

Hej rå'


Kommentarer
Postat av: Kimsi

thihi hoppas att du fick min inbjudan och kan komma :) skulle betyda ¨så mycket för mig :D

puss

2009-04-24 @ 12:20:37
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0