Företagsdag

Nu har jag äntligen kommit hem från ekskogen, 1 timma och 15 min efter att jag begav mig hemmåt. Vilket riktigt stjärt väder det är. Visst är det härligt med snö men till en viss gräns. Jag vet inte hur många gånger jag ramlade på vägen hem men jag måste har åstadkommit bra många blåmärken för ont har jag . Idag har jag i alla fall sytt ytterligare lite med mina företagskamrater. VI fick en massa kläder från min mor igår och vi har sållat ut det som är användbart nu. Egentligen är det ett under att vi överhuvudtagett lyckas tillverka någonting med tanke på att ingen av oss är speciellt duktig på att sy. Men det visade sig att vi alla är naturbegåvningar på den punkten, nästan i alla fall. Här får ni lite godingar från min dag:


Här syr jag så fint:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0