Att spendera en lördagsskväll:

Igår kväll åt jag och min suveräna vän enji en av världshistoriens kanske bästa middagar. Den må vara enkel men ack så god. Snabbmakaroner, pastasås med basilka och lite vitt te att dricka. Kan det bli mycket bättre? Svar ja. Lyssna på det här: Vaniljglass med fysta bär och hemmagjord kolasås till efterrätt. Mumma. Det är bra att börja öva på att göra billig och enkel mat tycker jag. Nog om det. Jag och golle Anna hade i alla fall en riktigt bra kväll. Ibland finns det inget bättre än att inse att det faktiskt är okej för två singel tjejer att ligga hemma och moffa i sig mat en hel lördagskväll.
Första bilden illustrerar hur jag såg ut när maten tog slut. Den tredje visar hur fint enjipenji hade dukat. Och sen ser ni lite småttoch gott därimellan.


när maten tog slut





Puss på er alla små kisar

Kommentarer
Postat av: ENJI

HAHA kolla va som är på tvn! typ världen äkligaste scen mitt i vårt vackra kvällsfika

2008-11-23 @ 19:13:33
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0