God natt nu

En söndag utan söndags ångest. W.O.W! Jag tror att det gäller att hålla sig sysselsatt och saker som känns bra för att undvika den hemska känslan som brukar komma smygandes en gång i veckan. Idag har jag varit ner till vallentuna och fått en liten lektion i hur man sköter receptionen på Active Gym av Sofie. Tack lilla du. Efter det drog vi iväg till body pumpen på Gym och Sim och där träffade vi Anna och Julia. Det var sjuukt jobbigt men så här i efterhand känns det väldigt bra, som jag sa: ingen söndags ångest.

Imorgon ska jag till skolan en snabbis för att anmäla vårt UF-företag (cocoadesign.blogg.se) till UF-mässan. Efter det bär det iväg till eksogen där vi har vår lilla syverkstad. Jag var och lämnade över lite grejer idag, typ symaskin och kläder, så vi kan sätta igång på riktigt nu. Jag har klurat ut hur vi ska lösa ett syproblem i alla fall men jag hoppas vi löser resten imorgon.

Dags att sova nu. God natt alla snälla barn ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0