Kalla mig fest-fixar-frixxié

Är jag en dålig bloggerska? Svar: Ja. Hur ska man finna tid till sånt? Svar: Vet inte.

Jag är inge vidare på att ta mig tid till att skriva men det kanske kommer...
Igår langade jag (fest-fixar-frixxié) kanske världens bästa fest. Till en början ville jag helst skjuta mig själv men sen kom räddaren i nöden: ENJIII. Hon hade dessutom köpt ett monki-monster plus två golliga små koppar till mig i födelsedagpresent. Dom små kopparna kommer göra susen i vårt lilla hem. Jag hade på nått vänster fått för mig att det skulle komma typ 60 st biffiga rävar och stampa in på min mansion så inte undra på att jag var rädd. Tur som var kom det inte riktigt fullt så många. Varför kan inte mina föräldrar ta in på hotell varje lördag?

I onsdags fyllde lilla Moa 18 år och vi ägde sönder tegel hela natten lång. Ganska bra gjort. Mindre bra var torsdagen som blev groovt plågsam. Vi skippade skolan och sydde på våra plagg ute i ekskogen men vi fick inte så mycket gjort eftersom ingen i vårt lilla företag mådde speciellt bra.

I fredags hade jag och enji ännu bra kväll som förde oss till mogget. Planen var att dra in till stan men det fanns inte så mycket tilltalande om man inte är sugen att hänga med "anorektiska perukmonster, faghags eller fashionistas" i så fall är Blondie på Upplandsgatan 7 att rekommendera. Jag, enji och jogge var dom ända på hela stället som dansade men man kanske inte ska förvänta sig att dansen är något som lockar hos m&g hängare.

Nu ska jag lyssna på mina skivor som jag fick igår av några superkvinnor. Kanske räkna ett eller annat matte tal också.

Adios amigos


Kommentarer
Postat av: ENJI

ååå ja vill ha mer på frixxie.blogg.se!

2008-12-07 @ 18:15:15
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0