Hardworking

Idag väcktes jag av att mobilen ringde och kvinnan i luren berättade att jag kunde få börja jobba på Active Gym i Vallentuna den 13 december. YES! För cirka tre veckor sen hade jag inget jobb överhuvudtaget och nu sitter jag och trycker på hela två stycken. Dessutom tror jag att jag får ett till i början av januari. En hardworking frixxie alltså.

Just nu sysselsätter jag mig med att städa rummet samtidigt som jag dansar till absolute christmas. Inte så illa faktiskt. Jag funderar på att gå ut och leka lite i snön med mina små bebis grannar sen, men det beror på hur lång tid det tar att städa mitt rum. Antagligen är det inte gjort i en handvändning.

Bye

Kommentarer
Postat av: ENJI

Grattis lilla gollekaka, emn å andra sidan, vem vill INTE anställa dig?

2008-11-22 @ 18:20:44
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0