Eftermiddagsfika

Nu sitter jag, Sofie och Moa på café Biscotti i Vallentuna och dricker varm choklad. Det är bra mysigt med julpyntet och snön här utanför. Snart ska jag bege mig till Active Gym och träffa den lilla chefen. Lite läskigt måste jag säga. Men det går nog bra. Ikväll har jag tänkt att gå på afro power dance på gymmet, men jag får se om jag hinner eftersom jag har relativt mycket matte att göra. Boooring. Jag ville hinna med och träffa mitt lilla hjärtegull enji också men kvinnan skulle jobba, hon är för duktig..


Ingen charmig bild men här sitter lilla sofie och jag..

Kommentarer
Postat av: ENJI

lilla mamigull, i miss you already<3

(ååå va ja älskar din blogginani!)

2008-11-25 @ 22:40:16
URL: http://enjienji.blogg.se/
Postat av: Bl(J)ogg(e)

Så det var blogga du gjorde på din lilla dator på det lilla caféet! =)

2008-11-29 @ 12:56:22
URL: http://strider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0